Les proposicions per optar a aquesta licitació s'han de presentar a l’Oficina d’Informació i Atenció al Ciutadà (baixos Ajuntament), tots els dies hàbils des de les 8:30 i fins a les 14:30 hores i els dissabtes de 10:00 a 13:00 hores, o es poden enviar per correu d'acord amb el que estableix l'article 80.4 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques, durant el termini de 15 dies naturals següents a la publicació del darrer l'anunci corresponent en el Butlletí Oficial de la Província, en la forma que més endavant s’indicarà.
Per a prendre part en la licitació, caldrà abonar una taxa de 43 € , d’acord amb el que es preveu a les Ordenances Fiscals. L’esmentada taxa es farà efectiva a l’oficina de l’OIAC en el moment de presentació de les propostes per a prendre part en la licitació. El justificant de pagament s’haurà d’adjuntar a la instància.
En cas que els licitadors enviïn les seves propostes per correu, l’abonament de la taxa municipal s’efectuarà enviant una sol·licitud de pagament al correu electrònic rendes@lloret.cat indicant, Nom i Cognoms/Denominació i DNI/CIF de la persona/societat que prendrà part en la licitació amb indicació del número i denominació del procediment al qual fa referència. Posteriorment rebran un correu electrònic de resposta a la sol·licitud presentada, en el qual s’adjuntarà una carta de pagament amb codi de barres, la qual es podrà fer efectiva a qualsevol oficina de l’entitat Col·laboradora “La Caixa” (CAIXABANK)”.